Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
01-01-12, 16:30 #2
Sv: Har du prøvd å gå ned i vekt med hypothyreose?
Jeg har tro på å bli bedre først. Deretter se om det er energi tilbake til å være i bevegelse. Når du har lavt stoffskifte oppfører mye seg i i kroppen annerledes enn på friske folk. Du kan risikere at det er noen kilo som blir værende uansett hvilke tiltak du setter i gang. Hvor mye veier du? Hvordan er formen din nå? Mener å huske at den ikke var så veldig bra for en stund siden? For meg er det viktigere å fungere optimalt enn å bli kvitt de ca 4 kiloene jeg gjerne skulle hatt bort. Jeg vil mye heller ha energi og livslyst og livsglede enn å være slank str 40....
Det har vært skrevet mye her inne om at slanking og lavt stoffskifte ikke hører sammen. Det er også mange lavkarboleger, Sofie Hexeberg blant annet, som sier at slanking ikke er et tema, men helse (senest i Dagsavisen i går). Men at for mange kommer vektreduksjon i tillegg til bedre helse ved omlegging til lavkarbo.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hypothyreose, trening og kosthold.. Lite endring i vekt.
Av rosaelefant i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 17-01-11, 13:18 -
Noen som har prøvd Fibromyol?
Av Damen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 10-12-09, 09:16 -
har noe prøvd NeOpuntia®?
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 04-11-09, 13:34 -
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
Har noen prøvd tang?
Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 6Siste melding: 14-09-05, 21:59

Svar med sitat

Bokmerker