Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post

Jeg vil forsøge at have lidt fokus på dette den næste tid - og måske også gøre mere for at spise efter 'rotationsprincippet', selvom det jo egentlig kræver noget overskud at lave så meget forskellig mad.
Jeg synes, det kræver EKSTREMT meget overskud - et overskud, som jeg i hvert fald ikke har, hvis jeg skal spise bare en smule varieret.
I starten var det bare så slemt, at jeg nærmest kun kunne tåle fisk og kogte grøntsager, og så kunne jeg jo skifte mellem dem.
Så det går allerede meget, meget bedre - og det skal nok blive godt Nogen ting kommer jeg dog nok til kun at spise undtagelsesvis, og det er OK.

I øvrigt tror jeg ikke, der findes nogen bedre test end det, kroppen fortæller, og måske kunne du, hvis du får overskud i det nye år, med fordel udelukke alle former for korn og komælk i en kortere periode for at se, om det gør en forskel. Det er jo nogle af de mest provokerende fødevarer - men blot en tanke

Lys, god jul, lykke til med antihistaminer og rigtig god bedring med det hele til dig!