Hei igjen

Lenge siden jeg har skrevet her og mye har skjedd...

Jeg har endelig funnet en dyktig lege og har sakte men sikkert kommet opp i en dose på 20 mg cortef. I tillegg bruker jeg 20 mg DHEA og 75 mcg Levaxin. Binyrene mine tåler fpreløpig ikke T3 og det ser ut til at kroppen min greier å konvertere T4 til T3. Bruker også progesteron krem og østrogen plaster.
Jeg har i en periode brukt florinef da aldosteron ikke var målbar. Nå bruker jeg ikke det lengre men spiser godt med salt. Det hjelper
DHEA har gått fra 1,4 til utrolige 4 og jeg merker jeg er bedre. Heldigvis. Blodtrykket er steget fra 88/49 til 127/70.
Jeg fortsetter å ta siste cortef dose før jeg legger meg og sover som en stein. Det gjorde jeg ikke før.
Skal til endokrinolog for endel tester. Håper det går an å få en diagnose slik at noen av medisinene kan dekkes. Det er lov å håpe. Fastlegen min mente i allefall jeg hadde mange symptom på Addison.
er det forresten noen som vet om man kan skrive av på skatten de utgifter man har hatt i forhold til privat lege og div medisiner som det kreves registreringsfritak på?

Nora