Viser søkeresultater 31 til 40 av 64
Threaded View
-
17-12-11, 19:21 #15
hvad var det der skete ?
Kære allesammen
netop hjemkommet fra indlæggelse på sygehuset . et ophold der på mange måder ændrede min holdning til mit sygehus - for jeg blev søremig taget så alvorligt
endelig .
nå men torsdag eftermiddag begyndte jeg at få hjertekramper jeg er jo efterhånden så vant til der er et eller andet galt og kramper kender jeg jo til hudløshed - så jeg tænkte ved mig selv - det går over og der er jo alligevel ingen hjælp at hente - smerterne bredte sig til siden for så at gå om i ryggen - på en eller anden måde lykkedes det mig at falde i søvn - og sove næsten 2 timer - kun for at vågne op og finde ud af at jeg på ingen måde kunne orienterer mig om noget som helst - smerterne var der stadig - de var gået væk fra hjertet og havde sat sig lige under ribbenen og omme i ryggen - jeg kunne simpelthen ingen steder være .
jeg ringede efter min eks mand der gik helt amok over jeg ikke ville ringe efter hjælp , men jeg er jo vant til de synes det er noget pjat og sender mig retur .
til sidst gav jeg efter for presset og endte på akut kirurisk observation morfin blev givet i massevis - og de var chokeret over mit blodttyk som var på 86/52 jeg sagde det var helt normalt for mig og når jeg fik et anfald gik det over 140 de gav mig ilt for vejrtræningen var lav og først dagen efter blev jeg tilset af en læge
dine nyretal er meget slemme og du har alt for mange hvide blodlegemer - så jeg blev sat på væsker en masse der vandrede farmaceuter rundt der ville kontakte hertoghe i belgien og lægerne blev ved med at spørge mig om de forskellige symtomer var en del af hashimotos - vi ved ikke ret meget -men måske du kan lære os noget mere om det - og er hertoghe en rigtig læge - det var meget tvivlende hele tiden - men de ville så gerne forstå - det var søremig nye toner
alle rigtig søde og ingen der bad mig gå hjem og få mig et liv
som før i tiden . - lækkert .
nå i aftes kom så en sød yngre læge til stede - jeg ved ærligt intet om din sygdom - men kan nyrerne være et problem ? det måtte jeg jo så svare ja til - efter hvad jeg har læst mig til - hvor meget drikker du af væske - tja jeg drikker mindst 4 liter om dagen som hertoghe sagde der skulle drikkes igennem - hmm jamen dine nyretal har rettet sig nu - for du var dehydreret
what - det kan jo ikke passe -
jeg følger alt hvad hertoghe siger og tager også min vasopressin - så kære venner hvad var det der skete og hvordan ? sidder nærmest og frygter et nyt anfald og aner ikke hvordan jeg skal handle på det .
jeg aner ikke hvor jeg skal sende dig hen sagde lægen men ved du ikke skal opereres - måske nogen af jer har nogen gode råd -
kærlig hilsen
carina
Lignende tråder
-
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 22-02-11, 12:15 -
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat

Bokmerker