Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Påvist Graves sykdom.
Threaded View
-
14-12-11, 19:13 #5
Sv: Påvist Graves sykdom.
Hei!
Jeg fikk påvist Graves i mars i år med omtrent samme verdier som du. Tras 33 på det høyeste. Anti TPO på > 1300. Søvnen var elendig, vilepuls på 120 og jeg raste ned i vekt. Jeg har brukt en høy dose Neo Mercazole + 100 µ Levaxin (Kalles Block & Replace; kjertelen "slås av" og thyroxin tilføres.)
I begynnelsen av november ble jeg altfor lav og det var enda værre! Kroppen stivnet helt og dovnet bort om natten.
Jeg bruker nå 125µ 3 dager i uken og 100 µ de andre dagene. Formen er ok nå og jeg sover bra igjen. Endokrinologen min mener at dette neppe brenner ut da TRAS er så høy og anbefaler operasjon. Jeg er skeptisk til det og vil se det an.
Jeg fikk tvillinger for 9 år siden og tror dette ble utløst da. Fullammet de i 7 mnd og følte at jeg tømte kroppen for alt..
Sånn jeg ser det er det viktigste at du blir frisk nå. At du evt ikke ammer er glemt om kort tid...
Lykke til og god bedring!
Hilsen Gekko
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, mulig Graves Sykdom og lite svar
Av Huldrena i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 25Siste melding: 29-02-12, 23:27 -
Graves sykdom - overmedisinert???
Av Lenas i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 31-10-11, 15:11 -
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Helt ny med Graves sykdom
Av Guri i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 02:06 -
Hyperthyreose med misstanke om Graves sykdom.
Av El-Ella i forumet Graves sykdomSvar: 58Siste melding: 12-01-08, 20:16

Svar med sitat

Bokmerker