Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
26-11-11, 15:21 #30
Sv: Hoven i ansiktet
Hei Rufus

Vil man ikke merke at man er overdosert på Erfa ? Denne uka økte jeg min dose til 210 mg/dgl, men hvordan vet jeg at jeg har fått nok ??
Ellers er det er nytt for meg at man kan få ødem av naturlig Thyroid....
Ødem er vanligvis assosiert med salt oppbevaring, noe som fører til at kroppen til å beholde vann for å kompensere for det overskytende salt, noe som resulterer i hevelse i den interstitielle områder av kroppen, fordi vannet blir holdt i kroppen, snarere enn å være uttrykt i urinen. Folk kan utvikle mild ødemer i varmt vær, i arbeidsforhold hvor de trenger å stå hele dagen, og i svangerskapet, og ødem kan også være en konsekvens av en medisinsk tilstand.
lever, hjerte, og nyresykdom kan alle føre til ødem, og hvis tilstanden utvikler seg, kan pitting ødem dukke. Pitting ødem henger også sammen med pretibial myxedema, et symptom assosiert med hypertyreose, og med lymphedema.
-lig hilsen Elbeth
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 109Siste melding: 29-11-11, 01:35 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Depresjon og lavt stoffskifte
Av -diab- i forumet DepresjonSvar: 4Siste melding: 27-07-07, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker