Hei igjen

Jeg fjernet, som sagt, hele kjertelen tidligere i år og var overdosert hele våren og sommeren/høsten. Det ga meg skikkelig angst og depresjon, men måtte redusere Levaxindosen saaakte. Det var et sant helvete... Jeg har hatt høyt stoffskifte i 11 år og hele tiden med muskel/leddsmerter og stivhet. Etter operasjonen synes jeg dette har blitt verre. Endokrinologen tar ikke noe hensyn til dette - blir behandlet med en mild overbærenhet. Nå har jeg fått en bunke med blodprøveskjemaer så hun akter ikke å snakke med meg i det hele tatt. Hun bare leser av blodprøvesvar og ber meg (pr brev) justere dosen deretter. På det høyeste var FT4 32,7 og nå ligger jeg på 15,5. Har blitt bedre psykisk, men er ikke helt der enda I tillegg til å være hoven i ansiktet, er jeg veldig stiv (noe er kanskje psykisk, javel) og jeg føler ikke for å være så sosial pga dette.

Jeg skrev et brev til endoen og lurte på om jeg var kvalifisert for egenandelsfritak hos fysioterapeut. Har ikke fått svar enda, men har ikke noe tro på det! Har veldig vondt og veldig dårlig råd, fortvilende. Er ikke mye hjelp å få

Erfa er vel og bra, har da skjønt at mange her på forumet anbefaler det...Min endo holder til på Aker, de er ikke akkurat kjent for å varmt anbefale Erfa. Dessuten er det dyrt.

Om ikke annet er det godt å få klaget litt... men tar fremdeles i mot gode råd med takk