Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Hodet som "henger" igjen
Threaded View
-
12-12-11, 14:42 #4
Sv: Hodet som "henger" igjen
Nå har jeg skumlest litt om å hallisunere... Etter det jeg har fått med meg er det i hovedsak tre ting som kan føre til hallusinasjoner. Rusmiddel, psykose eller mangel på søvn. Det første er sikkert utelukket, og hvis du har en psykose så hadde den sikkert ikke blitt bedre av å hvile og sove, dessuten hadde vel folk i din omgangskrets reagert. Søvn synes jeg er interessant. Hvordan er søvnen? Føler du deg uthvilt etter å ha sovet, eller går du konstant med følelsen av at du har fått for lite søvn? Jeg personlig tror at man kan bli så sliten og utkjørt av denne sykdommen at hjernen begynner å trikse. Hos meg er det iallefall helt essensielt å få nok søvn og hvile, ellers går det helt i stå, og tilslutt greier jeg ingenting. Hadde vært interessant å vite hvordan andre tenker om dette, så jeg håper det blir flere innlegg.
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente.
Av kasopi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 17-07-11, 12:47 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker