Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
11-12-11, 20:31 #23
Sv: Hashimoto's siden 2003
Tak for jeres indlæg!

Jeg håber virkelig, at nogle af mine gener kan skyldes, at jeg ligger for lavt i stofskiftet. Jeg har øget min Erfa-dosis med 15 mg for et par dage siden og håber, det kan hjælpe lidt. Og så vil jeg forfatte en mail til Hertoghes klinik og høre deres mening.
Mht mine binyrer, så er jeg i dag startet på Adrenal Glandular. Så vidt jeg kan læse herinde, er der ikke mange, der har haft den store effekt af disse, men jeg vil nu give dem et forsøg, når jeg i mine spytprøver ikke ligger for lavt i cortisol - og derfor ikke tør prøve HC.
Mht det med nakke og bihuler - så giver det, du skriver Nielsigne, rigtig god mening for mig. Smerter i mine bihuler og min nakke/skuldre følges næsten altid ad, og min lugtesans kan også være påvirket nogle dage. Jeg prøver virkelig at finde ud af, hvornår denne tilstand opstår (kraftige smerter i bihuler og nakke/skuldre) - og hvad det skyldes. I dag kom det lige efter, jeg havde spist frokost - men jeg kan ikke umiddelbart se, at der var noget i maden, jeg ikke kunne tåle... andre dage kommer det, når jeg har været i en stresfyldt situation - og andre uden nogen umiddelbar udløsende faktor. Ville ønske jeg kunne gennemskue, hvordan det hænger sammen - vil blive ved med at føre dagbog og holde øje med eventuelle mønstre...
Jeg vil straks anskaffe aminosyrer fra NOW og starte på dem - og så snart der er overskud, vil jeg sætte mig ind i de forskellige og prøve at få noget bedre viden om dem. Og kære Anisa - jeg minder mig dagligt om TTT - som du tidligere har skrevet til mig - og jeg forventer ingen mirakelkur med aminosyrerne - bare endnu en byggesten, der kan hjælpe min krop til at komme i omdrejninger igen.
Rart at have noget nyt at prøve og noget at gå videre med - det er virkelig det, der holder mig igang i denne 'kamp' for at få det bedre - handling - så det ikke bliver depression i stedet!
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker