Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
17-02-09, 23:00 #20
Sv: Har jeg bare vært veldig heldig tro?
Hallo igjen - det var jammen en stund siden jeg har vært her inne nå.
Har siden sist tatt 3 nye blodprøver i okt, nov og januar og alle har vært stabile og fine - FT4 har ligget på ca 14,7 de siste gangene og jeg har nå gått fra å ta 6NeoM 5 mg pr dag, til 3, og 1 og nå tar jeg 1 annenhver dag. Formen er ikke helt på topp alikevel føler jeg men dette tar vel tid...
Men så til en ting jeg lurer på. For ca 3 uker siden merket jeg en veldig hevelse i høyre ben, og veldig smerter rett bak kulen nede på ankelen. Fikk heldgivis time hos lege samme dag da de tenkte litt på blodpropp - men hadde ikke symptomer på det ved undersøkelse så legen kom frem til at jeg hadde en betennelse i bløtvevet rett bak "ankelkulen" uten at jeg overhodet har noen formening om hvordan jeg skal hå fått det
Fikk så Voltaren som jeg har gått på i ca 15-16 dager - men hevelsen er ikke blitt mindre, tvert om.
Ringte med legen etter en uke på Voltaren og ingen endring i hevelse men fikk beskje om å prøve en uke til..... uff man føler seg jo litt masete med å ringe legen hele tiden også
Så det jeg lurer på er om det kanskje kan ha en sammenheng med at jeg har trappet ned på medisinene?? .... hadde en veldig hevelse i benet i sommer også men det var i andre benet og fikk da Diural for det ......er det noen her inne har vært borti det samme??
Uansett hyggelig med tilbakemeldinger
Lignende tråder
-
Jeg har både Graves og Hashimotos
Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 30-10-07, 21:58 -
Jeg føler meg mislykket
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 32Siste melding: 23-09-06, 19:16 -
endelig føler jeg meg ganske så bra:) :)
Av isa1 i forumet SolskinnshistorierSvar: 5Siste melding: 23-09-06, 08:09 -
Føler at andre ser på meg som en unnasluntrer
Av liten i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 02-10-05, 09:40 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat

Bokmerker