Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
18-08-08, 17:12 #15
Re: Har jeg bare vært veldig heldig tro?
Takk for tilbakemeldinger:-) .
Hildemor: Jeg har heldigvis ikke fått konstatert diabetes så langt i livet... men stor fare er det vel at jeg kan få det da både bestemor og mor har det. Men der har jeg sjekket meg jevnlig de siste årene da da jeg desverre også er en STOR godtegris
Jernlageret var kanskje noe lavt sist jeg sjekket.
Skal absolutt prøve ulltråden rundt bena ja, om man kan kutte ned på noe medisiner er det jo topp. I dag har jeg elers hatt en dag hvor jeg har vært helt tappet for energi så jammen i meg går det opp og ned i formen.
n'finn: jeg har heldigvis ikke kramper i bena, kun en ubendig trang til å måtte bevege bena (særlig det ene) når jeg ellers prøver å slappe av enten det er seg å sitte foran TV'n på kvelden eller man skal sove :( ... hender faktisk også at det går i armene også men det er sjeldnere.
Har du prøvd Hildemors råd du da med ulltråden? jeg kommer ihvertfall til å prøve, så får vi se om det hjelper på meg også
Lignende tråder
-
Jeg har både Graves og Hashimotos
Av Lissa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 30-10-07, 21:58 -
Jeg føler meg mislykket
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 32Siste melding: 23-09-06, 19:16 -
endelig føler jeg meg ganske så bra:) :)
Av isa1 i forumet SolskinnshistorierSvar: 5Siste melding: 23-09-06, 08:09 -
Føler at andre ser på meg som en unnasluntrer
Av liten i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 02-10-05, 09:40 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat

Bokmerker