Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Threaded View
-
12-03-11, 16:27 #22
Sv: Knogleskørhed!!!!
Jeg har fået et brev af min læge, som forestår at "vi i næste uge diskutere en fotografering af hypofysen"......men nu er jeg da godt og grundigt i tvivl om det er så en god ide

Jeg har ikke fået blodprøveresultaterne men lægen skriver at:
Blodprocenten er 100
Kaliumindholdet er lavt
Kolesteroltallet er højt - 9,4 - Jeg lever lavkarbo efter Atkins - men kan jeg det når mit kolesteroltal er så højt. Men måske er det fordi min morgenmad, som blev indtaget et par timer forinden, bestod af æg, ost, smør, olie, brocolli
Stofskiftetal ligger lavt i normalområdet
De kvindelige hormoner der er målt er normale - sidst det blev målt producerede jeg ikke østrogen, men jeg er i tvivl om alle resultaterne er kommet. Det er svært at forholde sig til når der ikke er tal på det. Jeg ringer mandag og efterlyser en kopi af resultaterne.
Samtidig tilbyder lægen mig Fosamax mod knogleskørhed, som i en alder af 36 år har vist sig at være ret alvorlig.
Det blev lidt af en beskrivelse men det er for at få det hele med når jeg er kommet i tvivl om en "fotografering af hypofysen" er nogen god ide eller om der er alternativer? Hvad får man ud af en sådan scanning?
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Svar med sitat

Bokmerker