Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
30-11-11, 17:56 #15
Sv: Hjelp, skjønner ikke mye av prøvesvar. Graves, Hashimoto's?
Takk for omtanken Majsen
'
Jeg har 2 katter, som begge gikk på dietôr fordi de er litt runde. Men, da den ene, Tindra ble allt for tynn, byttet jeg fôr. Til tross for det har hun de siste ukene blitt tynnere. De 2 siste ukene for dyrelegen kom på hjemmebesøk fikk hun diare, orket ikke å leke med sin "kattesøster", og pustet tungt og raskt. Dyrelegen tok utvidet blodprøve, inkludert hormoner. Nå har hun og jeg gått på medisin i 2 uker. Mitt håp er at hun blir stabil nok til å tolerere en behandling med radioaktiv jod, som tydeligvis dyrelegen har god erfaring med. Hypotherose er ekstremt uvanlig hos katter, men vanlig hos hunder, men hyperthyrose blir tydelig alt vanligere hos katter
Så det er viktig å se på vekt, pust- og hjertefrekvense, diare, oppkast og allmentilstand hos våre kjære firbente. Og ta utvidet blodprøve, inkludrert hormoner T4.
Ha det godt
Lignende tråder
-
Hashimoto's, Graves og rygning (røyking)
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 21-04-11, 13:03 -
Hmmmm...... HJELP! (skjønner ikke dette jeg)
Av Ninamor 74 i forumet BlodprøverSvar: 20Siste melding: 13-02-10, 09:04 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Prøvesvar fra Oftebro SKJØNNER INGENTING HJELP!!!
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 115Siste melding: 22-10-07, 13:04

Svar med sitat
Bokmerker