Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Jeg håber, du får succes med at få det fra Tyskland (og at din læge vil skrive dig en mindre recept på noget syntetisk T4 som en kortvarig nødløsning i nogle få dage, hvis leverancen bliver forsinket).
I det tilfælde ville det nok være ret afgørende at få fat i noget syntetisk t3 og ikke t4, der kun langsomt omdannes. Men måske en blanding.

Mht. apotekeren tror jeg, der er noget galt. Ja, han er formynderisk, og han har ikke ret til det etc., men der må foregå et eller andet der ... i forhold til det, jeg har fået oplyst af kloge mennesker herinde: Man kan importere selv med recept. Lægen (og apotekeren, antager jeg!!) kan ikke importere uden tilladelse, og den gives erfaringsmæssigt ikke. Ens læge behøver dog ingen særlig tilladelse til at skrive recept på thyroid, der fremstilles i Danmark, som det heldigvis er tilfældet på Glostrup Apotek.

Nielsigne

REDIGERT: En mulighed er måske at ta fat i Glostrup Apotek og skaffe noget derfra, hvis de har lidt på lager. Lageret er vist aldrig særlig stort, men det kan være værd at forsøge.