Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
26-11-11, 11:57 #11
Sv: Bevilling på Armour Thyroid i Danmark
Nej, Majsen, der er ingen problemer med tolden. Og hvis de skulle åbne pakken, har man jo selv en kopi af recepten, ligesom apotekeren kan bekræfte alt, hvad der er foregået.
En anden gang må du være i bedre tid med at sende recept. Et godt råd herinde lyder, at man helst skal ha både den portion medicin, man har gang i, en portion, som man endnu ikke har taget hul på plus en recept i skuffen.
Siger, jeg, der ved sidste bestilling faktisk var meget sent på den. Er blevet så bange for læger efterhånden, at jeg udsat nogle opringninger til sygehuset lidt for længe, hvorefter jeg stødte ind i et net af lægesekretærer, hvoraf en del åbenbart ikke mente, jeg sku ha lov at besøge deres "prins". (Og jeg kan sgu godt forstå, de passer godt på ham ... Men det får jeg jo ingen hjælp af.)
I 2009 var der mangel på thyroid - det var noget med nogle nye krav, som de amerikanske sundhedsmyndigheder pludselig stillede til den her medicin, der ellers har hjulpet folk i ca. 100 år - og det var rigtig slemt for mange. Men der kan ske mange ting - lægen kan blive syg eller ta på en lang ferie, fx.
En mulighed er jo (altid?) at få behandling med t4-medicin plus et tilskud af syntetisk t3, hvis man skulle løbe helt tør. Så undgår man vel myxødemkoma, tænker jeg.
Men mange - og i hvert fald jeg - ville reagere med slemme, allergi-lignende symptomer, der ville være ret ødelæggende.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker