Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
16-11-11, 11:06 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Ikke bare negativt her med kroppen min, og har lyst til å skrive ned disse også.
Det er endel bemerkelsesverdige endringer i kroppen min som har skjedd utover høsten. Positive endringer, lurer på hva det kommer av?
1. Etter giardia i 2004 har jeg hatt irritabel tarm med mye luftsmerter og diare. I høst er magen mye bedre. Den er ikke oppblåst, ikke mye luft og jeg har nå litt for hard avføring og går på do hver 3. og 4. dag. Merkelig! Null endringer i kosten. Annet enn at jeg kanskje spiser mindre pga manglende matlyst. Kan det komme av at jeg nå tar kalsium sammen med magnesium?
2. jeg er insulinresistent og har PCOS, derav skjemmende hårvekst på haka. Håret i ansiktet har minket nå samt at det vokser mye tregere. Før har jeg barbert på haka hver dag, og på kvelden er stubbene der. Nå er det 3 dager siden sist, og stubbene kan såvidt anes. Merkelig!
3. Muskelsmerter i lårene er bortevekk, som når jeg går på fjellet. Jeg har alltid hatt vondt i begynnelsen, til maskineriet har blitt varmt. Nå spretter jeg opp og er myk og fin fra steg en! Kanskje dette har noe med at jeg har begynt med vitamin D? Uansett herlig.
4. Kondisen har endret seg. Uansett i hvor god form jeg har vært i før, har jeg blitt veldig anpusten i starten av fjellturen (som går bratt oppover), og må ta endel pauser før jeg er i siget og kan holde ut. Dette kan tyde på at jeg får raskt høy puls og er en mer langdistanseløper. Mens nå tåler jeg meget vel å gå rett opp uten pauser. Jeg blir svett, men ikke anpusten og sliten og trenger ikke pauser.
Som sagt, det er bemerkelsesverdig!
Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker