Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Hybrid View
-
16-11-11, 10:40 #1
Sv: Ble redet av magnesium olje (Ancient Magnesium)...
Det låter som att vi får samma reaktion av magnesiumoljan, Eirin. Undrar vad det beror på. Överkänslighet? Att det inte finns behov av magnesium? Har du märkt positiva resultat också?
-
16-11-11, 17:52 #2
Jeg brukte ikke oljen, men magnesium i tablettform. Jeg aner ikke hva det kan skyldes, som sagt fant jeg ingenting om dette på nettet når jeg forsøkte søk der. Men prøvde flere ganger med daglig tilskudd og det gav samme resultat, stressfølelse og høyere puls. Og det roet seg med en gang jeg sluttet. Jeg begynte med magnesiumtilskudd pga ekstracystoler og kribling i bena. Kriblingen i bena er borte selv om jeg nå sjelden tar tilskudd og ekstracystolene har jeg fortsatt til tider. Har du forsøkt et opphold i inntak av oljen og merket noen endring i stressfølelse og puls?
-
16-11-11, 20:55 #3
Der findes flere forskellige magnesium-forbindelser, fx magnesium-citrat, magnesium-karbonat, magnesium-oxid (også kaldet Magnesia)
Man kan have forskellig gavn af dem hver især, har jeg forstået. Nogle af dem er svære, andre lette at optage for kroppen.
Hvis man får det dårligt af at indtage magnesium, kan det være fordi, man mangler kalk, læs fx her https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=5218
-
20-11-11, 11:27 #4
-
16-04-12, 21:54 #5
Jeg læste i dag en tråd med gode råd om vitamin b-6, og jeg poster et citat fra den her, fordi det har høj relevans for alle, der vil ha resultater med tilskud af magnesium. Jeg tager selv en multivitamin men så en blandet b-vitamintablet ved siden af, bruger denne: http://www.naturoghelse.dk/shop/mult...stk-1919p.html men tager så yderligere en tablet med b-6 hver dag. Man skal helst ta den sammen med sin magnesium, men det er så lige, om man kan huske at gøre det på den måde - jeg kan som regel ikke
men jeg antager, jeg under alle omstændigheder får mere ud af min magnesium ved at ta ekstra vitamin b-6.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Magnesium
Av pling i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 33Siste melding: 23-11-11, 16:05 -
MCT-olje
Av marge i forumet KokosoljeSvar: 6Siste melding: 24-10-10, 00:50 -
kokos olje bra for oss med hypotyreose?
Av irene i forumet KokosoljeSvar: 29Siste melding: 21-02-08, 19:23 -
MCT olje - erstatning for raske karbohydrater?
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 16-06-07, 14:23 -
Kjempe reaksjon etter jeg tok Magnesium !!!!
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 3Siste melding: 16-04-07, 19:18

Svar med sitat

Bokmerker