Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
15-11-11, 09:38 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Da har spesialisten ringt, og hypofysen er helt fin.

Så nå skal jeg på Haukeland og ta en blodprøve for å sjekke den andre sykdommen, en genmutasjon eller noe. Jeg tror hun kalte det hormonresistens, og kan i så fall ikke behandles, bare dempe symptomer med medisiner.
Jeg er lettet (tror jeg), og veldig glad for at denne spesialisten har satt i gang jakten på å finne ut hva det er med meg.
Jeg har vanskelig for å tro at det er denne genmutasjonen. Jeg leste noe om den, og symptomene mine stemte ikke så godt med den. Jeg har forhøyet Ft4 og TSH innenfor normalverdier, og T3 innenfor normalverdier, men lavt, og ikke høyt. Dessuten er det snakk om at det er 100 som har det i Norge. Skal godt gjøres, nesten som å vinne i lotto!
Men uansett hva det er med meg, bare jeg får hodet mitt tilbake, skal jeg klare å leve med uro og hjertebank i kroppen jeg. Men jeg vil fortsette med forskningen min, jeg vil tilbake og undervise studenter!
Her er forresten informasjon om hormonresistens:http://www.stoffskifte.org/alias.html?id=734390Sist endret av VibekeW; 15-11-11 kl 10:14
Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker