Værsgo

Jeg kom ikke rigtigt i gang med medicinen, fordi jeg havde nogle ret kraftige reaktioner på den, som sandsynligvis skyldes, at jeg i modsætning til de store flertal af træthedspatienter har forhøjet cortisol. Jeg tror altså ikke, at det skyldes f.eks. indholdsstoffer i medicinen.
Nu afventer jeg så - evt. indtil der kommer svar på blodprøver.

Det, jeg ved om træthedssygdom og thyreoid hormoner er, at hypothalamus let kan være undertryk pga. den generelle energikrise i kroppen, og det giver jo hormonubalance. Desuden kan der være et problem med at omdanne T4 til T3, og der kan være øget behov for T3, fordi cellernes receptorer har udviklet en modstand.

Min UMIDDELBARE tanke er derfor, at det er SANDSYNLIGT at Thyreoid fra Glostrup vil bære bedre end syntetisk T4, og at det måske kunne være værd at give det en chance?

Men andre herinde er LANGT klogere!

Jeg har haft en kraftig forværring af min tilstand de sidste to år og især det sidste år, men nu er det tilsyneladende lykkedes at stoppe det
NOGET af det, jeg har gjort for det, kan du læse om i det andet indlæg i den lange tråd, der er linket til som min signatur, hvis du er interesseret.

Jeg håber, du finder en løsning!

PS: Min foretrukne "CFS-læge" Jacob Teitelbaum skriver følgende i en oversigts-artikel:
http://www.endfatigue.com/health_art...eficiency.html