Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
  1. #1
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Akershus
    Alder
    64
    Meldinger
    554

    Standard Om D-vitamin, fra Mat og Helse

    Artikkel om D-vitamin, fra nettsidene til Mat og Helse: http://www.matoghelse.no/artikler/20...nn-noedvendig/

    Jeg fikk nettopp svar på blodprøver, og D-vitaminverdiene var nede i 65 igjen Har slurvet med å ta tilskudd regelmessig, nå er det bare å finne fram esken - ekstra viktig for oss med autoimmune sykdommer!

  2. #2
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

    Standard Sv: Om D-vitamin, fra Mat og Helse

    Les på http://www.vitamindcouncil.org/. Der anbefaler de 5000 IE hver dag i vinterhalvåret. Norske myndigheter anbefaler 400 IE. Kanskje du skal forsøke 5000 IE en vinter og se om det er redningen?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

  1. Svar: 2
    Siste melding: 25-03-11, 21:34
  2. Svar: 4
    Siste melding: 21-05-10, 18:35
  3. Helse Sør-Øst
    Av Stina i forumet Nyttige linker
    Svar: 1
    Siste melding: 25-10-07, 22:04
  4. Mat og Helse
    Av Siri Ann i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 9
    Siste melding: 19-04-06, 21:21
  5. Mat og Helse for September?
    Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 3
    Siste melding: 03-09-05, 23:36

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn