Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
12-11-11, 21:02 #1
Om D-vitamin, fra Mat og Helse
Artikkel om D-vitamin, fra nettsidene til Mat og Helse: http://www.matoghelse.no/artikler/20...nn-noedvendig/
Jeg fikk nettopp svar på blodprøver, og D-vitaminverdiene var nede i 65 igjen
Har slurvet med å ta tilskudd regelmessig, nå er det bare å finne fram esken - ekstra viktig for oss med autoimmune sykdommer!
-
13-11-11, 07:11 #2
Sv: Om D-vitamin, fra Mat og Helse
Les på http://www.vitamindcouncil.org/. Der anbefaler de 5000 IE hver dag i vinterhalvåret. Norske myndigheter anbefaler 400 IE. Kanskje du skal forsøke 5000 IE en vinter og se om det er redningen?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Vitamin D-toksisitet omdefinert: vitamin K og molekylære mekanismen.
Av Hassan i forumet D-vitaminSvar: 2Siste melding: 25-03-11, 21:34 -
10.000 IU D3-vitamin, betændelse i tandroden, cortisol, thyroid og C-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 4Siste melding: 21-05-10, 18:35 -
Helse Sør-Øst
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 25-10-07, 22:04 -
Mat og Helse
Av Siri Ann i forumet Helbred og kostholdSvar: 9Siste melding: 19-04-06, 21:21 -
Mat og Helse for September?
Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 03-09-05, 23:36
Svar med sitat
Bokmerker