Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
08-11-11, 20:11 #1
Gravid og legen vil redusere dosen min...
Jeg er gravid i uke 21, og de to siste mnd har blodprøvene mine vist THS på 0,31 og mnd etter THS 0,30
FriT4 har vært 16 begge gangene.
Sist sa gynekologen til meg at dersom det var like lavt denne mnd så ville hun at jeg skulle redusere dosen litt.
Jeg tar 100 mikrogram med levaxin nå pr dag. Før svangerskapet tok jeg 50 pr dag 5 dager og 75 to dager...
Har lest at gravide under ingen omstendigheter skal redusere dosen under svangerskapet... Hva gjør jeg om gynekologen likevel vil jeg skal redusere?
Fastlegen min sier at det er min opplevelse av hvordan jeg føler meg som avgjør, -om jeg føler meg under-/overdosert.
Hvordan vet jeg om jeg er overdosert?
Hva gjør jeg om gynekologen min vil redusere dosen min?
Vil ikke si at jeg stoler på fastlegen på det punktet, for det er årsaken til at jeg går til henne og ikke fastlegen min, fordi jeg er svært uenig med ham under svangerskapet...
Lignende tråder
-
Hvordan øke FT4 uten å redusere TSH
Av Riconibo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 31Siste melding: 14-07-10, 11:16 -
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Sint på legen min. Gravid og doseendring
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Har kunnet redusere kortisontilskuddet jeg tar etter jeg begynte med hydroklorid
Av anitab i forumet HydrocortisonSvar: 0Siste melding: 06-10-08, 10:00 -
bør jeg senke dosen?
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 12:24

Svar med sitat
Bokmerker