Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: hmmm syk eller ikke syk?
Threaded View
-
07-11-11, 12:59 #9
Sv: hmmm syk eller ikke syk?
desverre så har vi ikke økonomi til å sende han til heggeli, men tror jeg kan oppnå litt ved å dra tilbake til gamle fastlege selv om han er utenfor vårt område, jeg har ingen inntekt og mannen er student venter på arbeidsavklaringspenger og når det kommer så må jeg selv bruke disse pengene på heggeli legens behandling... den legen jeg har er desverre den beste i dette området og den andre som er dyktig på stoffskifte er utrolig dårlig på alt annet... men skal få han til den gamle legen siden han vil komme lenger med han ang stoffskifte og når jeg er frisk og kan jobbe igjen så blir det litt lettere. jeg har ikke engang råd til å følge heggeli legens behandling foreløpig..
Jeg er en 83 modell , jente fra gudbransdalen som sliter litt med hypotyreose problematikk og har vel gjort dette nesten hele livet.
Har hatt diagnosen lavt stoffskifte i fem år men symptomene løper nærmere 15 år tilbake i tid og det ble ikke tatt NOEN stoffskifte prøver før for 5 år siden.
Lignende tråder
-
Hmmm... litt i overkant med medisin?
Av smgj i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 16Siste melding: 16-09-10, 19:00 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Hmmm? Kan en skjoldkjertel begynne å fungere igjen?
Av Maia i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 29-01-07, 15:06 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker