Hej Lysglimt
Du skal være velkommen her, tør jeg godt sige

Klogt at holde øje med stofskiftet og få tjekket t3

Men når du så skriver, at du vil vende tilbage, hvis stofskiftet viser sig at komme ud af kontrol, så må jeg sige til dig, at mange læger ikke anser stofskifteproblemer for at være særligt slemme - og at man i øvrigt oftest bruger et såkaldt normalområde, der er alt for stort.
Men de fleste kender jo ikke deres stofskifte fra dengang, de var raske/friske, og derfor er normalområdet noget fis i forhold til det enkelte menneske.
Man ved jo ikke, om man falder fra et ret højt tal til eksempelvis midten af normalområdet. Det kan være et stort fald for nogle. Og dér, i midten, og ofte ikke en gang i yderkanten af 'normalområdet' er der hjælp at få. Og det vil også sige, at folk i stort tal får at vide, at 'alt er normalt' eller at 'det ser fint ud'.

Så hold dig til på forummet ind imellem og vær kritisk over for de meldinger, du får fra lægeligt hold. Og vær opmærksom på, at stofskiftet kan give alle mulige mærkelige symptomer - også nogle, som mange læger vil påstå ikke har noget med stofskiftet at gøre (men som ikke desto mindre i mange tilfælde altså kan afhjælpes ved brug af stofskiftemedicin).

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde alle de løsninger, du har brug for.

Nielsigne