Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
02-11-11, 19:56 #11
Sv: Lavt stoffskifte, mulig Graves Sykdom og lite svar
Kære Huldrena
Du har nok haft hypothyreose siden barndommen eller teenageårene. Det er meget mere almindeligt end man regner med, ser det ud til. Det er mere end sandsynligt, at det forholder sig helt omvendt af hvad din psykolog tror... Depression er et af de første symptomer, folk med udiagnosticeret hypothyreose udvikler og ved du hvad? Antidepressive lægemidler virker enten kun lidt eller slet ikke på depressive som følge af lavt stofskifte, og den allerede eksisterende lavt stofskifte kan endda blive forværret af antidepressiv medicin. Du kan selv kaste et blik på denne tråd og se, hvilke og hvor mange psykiske og psykiatriske tilstande kommer ud af en ubehandlet eller underbehandlet hypothyreose. Du vil blive overrasket, tror jeg.
Ellers kan du se dig omkring i forummet Depression.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Har du lavt stoffskifte.. eller..? Klyp deg i armen, så får du svar!
Av Kevlin i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 9Siste melding: 19-07-12, 18:06 -
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Lavt stoffskifte og sykdom
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 12:57 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Er det mulig å ha lavt stoffskifte med forhøyet TRAS- verdi?
Av MetteS i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-10-06, 18:30

Svar med sitat

Bokmerker