Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Hybrid View
-
02-11-11, 07:23 #1
Sv: Lavt stoffskifte, mulig Graves Sykdom og lite svar
Dette er veldig utbredt. Hvis du leser tråder her inne, eller beveger deg på forum rundt i verden, vil du se at det at slekt og eventuelle venner ikke forstår hvordan sykdommen påvirker deg, går igjen. Det viktige nå er at du vet at du er slik fordi du er syk, og ikke anklager deg selv for alt du ikke orker å gjøre. Lykke til videre. Det kan hende at Volvat er et godt alternativ når du har Graves, jeg vet ikke. Men de har jo en thyreoideaklinikk. Eller så kunne du be legen din om å sende deg til Thyreoideaklinikken på Aker, så slipper du å betale masse penger. Men jeg vet ikke hvor lang ventetid det er der.mitt forhold til foreldrene mine er anstrengt og at de ikke helt forstår at jeg faktisk er syk. Blir ofte anklaget for å være lat hjemme, noe som sårer veldig, når jeg selv vet at jeg ikke er lat og at det er fordi energi nivået mitt er veldig lavt.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Har du lavt stoffskifte.. eller..? Klyp deg i armen, så får du svar!
Av Kevlin i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 9Siste melding: 19-07-12, 18:06 -
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Lavt stoffskifte og sykdom
Av pingu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 12:57 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Er det mulig å ha lavt stoffskifte med forhøyet TRAS- verdi?
Av MetteS i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-10-06, 18:30

Svar med sitat

Bokmerker