Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Stoffskifte ok?
Threaded View
-
28-10-11, 19:49 #11
Sv: Stoffskifte ok?
Følger opp min egen tråd i tilfelle noen andre skulle ha interesse av det
Endokrinologen mente at det umulig kunne være noe i veien med stoffskifte, siden verdiene var helt supre. Det samme gjaldt de andre hormonene. Da jeg spurte spesifikt om forholdet mellom revers t3 og t3 så han sjokkert ut og konkluderte med at det ikke kunne være noe i veien med mine kognitive evner når jeg hadde lært meg dette. (at t4 blir t3 og rt3)
Her i klinikken så er ikke rt3 relevant, bortsett fra i misdannelse/feilutvikling hos fostere (eller spedbarn) og intet tyder på at forholdet mellom rt3 og t3 hadde noe å si. Jeg sa jeg kunne sende over link til mer informasjon om rt3-dominans men han var ikke veldig interessert. Dog forsker de på mye rart i USA blant annet ungdomskilden. Til syvende og sist så konkluderte han med at det ikke er noe i veien med stoffskiftet, og at jeg neppe ville få resept på t3 fordi dette ville lett gi hjerteinfarkt og blodpropper hvis det ble feildosert. Han anbefalte endokrinolog på Sørlandet Sykehus fordi de var mer oppdaterte. Men selv var han også nokså oppdatert og åpen, iflg seg selv.
Så hvis noen av dere trenger å få klemt testiklene, konstatere at alt innen referanseverdier er supert og at revers t3 er urelevant så bruk gjerne to tusen kroner på Kolibri Medical Group i Sandnes.

Svar med sitat

Bokmerker