Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
26-10-11, 23:00 #19
Sv: Jeg har akkurat fått påvist knutestruma
Da har det jammen meg skjedd litt saker og ting her også

Min nye lege har gjort sine egne blodprøver, og har nå i praksis forkastet alt jeg har fått beskjed om fra min forrige lege.
Jerntablettene er erstattet med Folsyre og B-vitaminer. Henvisninger er sendt til både MR og Cytologi. Etter å ha studert resultatene fra blodprøven så mener han også å kunne konkludere med at jeg har lavt stoffskifte og at jeg muligens har Thyreoiditt. Jeg er derfor fra og med i dag satt på medisiner som skal testes ut i 6 mnd, for å se om dette gir resultater. Spennende!
Moralen i historien er som følger: Ikke slå deg til ro med hva den første legen sier, føler du selv at det er noe mer feil enn som så, så følg dette og bytt lege. I mitt tilfelle var jeg så heldig å finne frem til en lege som går for å være veldig dyktig innen sitt felt som er stoffskiftet. Dessverre jobber han privat, så det koster deretter, men forhåpentligvis hver eneste krone til syvende og sist
I morgen tidlig starter jeg medisineringen, så dette blir spennende fremover. Vil tro det dukker opp noen spørsmål fremover, siden jeg nå går inn på ukjente stier...
Lignende tråder
-
Akkurat fått Hypothyreose
Av Bittan i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 12-04-11, 13:38 -
Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Akkurat som om jeg går i koma...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 07-10-07, 21:50 -
Alt er så slitsomt akkurat nå...
Av Tiril30 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 07-09-06, 19:19

Svar med sitat

Bokmerker