Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
26-10-11, 20:10 #4
Sv: Binyretretthet, blodprøver og en god lege?
Du skal ikke "mase" på noget, Janis
Selv hvis det lykkes med at mase denne gang, hvad nytter det, når lægen - i den grad - er analfabet på stofskifte? Er det rimeligt, at du bliver tvunget til at mase om lægehjælp, hver gang? Du bliver nødt til at finde en anden læge, med større respekt og viden om din sygdom. Du "får ikke komme høyere" end FT4 på 16? Er det fordi TSH må ikke blive lavere end det er nu? Det tror jeg og hvis du skal have en reel chance for at blive bedre, er du nødt til at skifte læge og gentage lægeskifte, til du ender hos en læge der ikke følger slavisk efter TSH. Det kan godt synes uoverkommeligt at følge mit råd, men du har faktisk ikke anden udvej.... "Sur" kan den læge tillade sig at være på sin hund, eller sin kone derhjemme, hvis hun lader ham! Det hører ingen steder hjemme, at en læge bliver sur på sin - i forvejen forpint patient!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Lege som behandler binyretretthet
Av username i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-05-11, 08:24 -
Er skillet mellom lege og alternativ lege eldgammel?
Av Vigdis i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 06-11-10, 12:20 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20

Svar med sitat
Bokmerker