Viser søkeresultater 1 til 10 av 13

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Hashimotos - bedring ved Levaxin

Jeg opplever at det er vanskelig å svare på det du lurer på. Det er svært individuelt hvordan prosessen tilbake til å føle seg helt frisk er, altså hvor fort eller langsomt det går, eller hvor mange andre (eventuelt ukjente) andre komponenter som spiller inn. Men fint om du også sier litt om du opplever endring i takt med at tallene endres. Hvordan følte du deg da du hade disse ekstreme tallene, hvordan føler du deg nå osv.

Andre ting som kan spille inn er for eksempel: dårlig opptak i tarm, lave verdier på enkelte vitaminer og mineraler, flere andre autoimmune sykdommer, andre hormoner som er på sparebluss. Og sikkert flere andre ting. MEN: det at jeg sier dette betyr ikke at du har noe av dette. Men kanskje kan det være lurt å holde øye med flere ting om helingsprosessen trekker i langdrag. Vær også oppmerksom på at flere av oss er dårlige på å forvandle T4 (Levaxin) til det aktive T3. Da vil du i så fall trenge tilskudd av T3, enten i form av thyroid eller Liothyronin. Anbefaler deg å lese mer om temaet, her, andre steder på nett, og det de har av bøker på bibliotek og bokhandlere om emnet
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Hordaland
    Meldinger
    6

Takk for raskt svar!
    Må innrømme at jeg merket svært lite symptomer i det hele tatt. Blant de få jeg merket noe til var gjerne smerter i leggene det verste, og de er så godt som over nå. Tar det som et godt tegn
    Jeg leser det jeg kommer over, både bøker og ulike sider på internett. Føler at jeg får bra oppfølging av endokrinologen og regner med at jeg kommer mer inni sykdommen litt etter litt.

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Anbefaler deg å lese mer om temaet, her, andre steder på nett, og det de har av bøker på bibliotek og bokhandlere om emnet
    Vi er begyndt at samle info om relevante bøger. Klik på "Bøker / Thyroid (Lavt)" i øverste baren over forummet (næst efter "Hva er nytt?").
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Lignende tråder

1. Medicin-stop = bedring?
    Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 0
    Siste melding: 03-04-09, 23:46
  2. Hm. Bedring...?
    Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 26
    Siste melding: 03-11-08, 22:41
  3. Bedring pga ytre omstendigheter
    Av chino i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 4
    Siste melding: 18-04-07, 09:56
  4. Bedring pga ytre omstendigheter
    Av chino i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Siste melding: 18-04-07, 09:56
  5. En mnd på 100 mikrogram Levaxin, og merker ingen bedring
    Av mona? i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Siste melding: 22-05-05, 17:24

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn