Hei

Jeg har gått på Armour Thyroid og går nå på Erfa Thyroid og har gjort dette i flere år. Dette fungerer mye bedre for meg enn hva Levaxin og Liothyronin gjorde, i hvert fall når jeg er oppe i høy nok dose.

Thyroid skal oppbevares ved romtemperatur så det er ikke noe problem å ha i vesken.

Jeg går til privatlege og har gjort det lenge. Det koster en del men jeg blir hørt og jeg fikk til slutt resept på Thyroid selv om jeg måtte lyve litt. Jeg går ikke ofte til kontroll, men blodprøver tar jeg når jeg føler for det, får prøveresultater i posten med kommentarer fra legen. Bestiller kun time når jeg føler at noe er fullstendig galt.

Jeg var stort sett trist, lei, trøtt, ble lett stressa og var irritabel før jeg skiftet medisin. I tillegg så klarte jeg ikke å konsentrere meg, visna vekk i hender og føtter samtidig som det var mye verking i ledd og muskler. Gikk sykemeldt i lang tid. Etter at jeg begynte på thyroid har jeg stort sett vært i fullt arbeid med unntak av noen perioder hvor stoffskiftet har falt veldig på kort tid, dette skyldes kjertelbetennelse mener jeg.

Overgangen ved skifte av medisin var ikke noe problem i det hele tatt, kjente bare at jeg ikke frøs så mye og at jeg følte meg gladere og litt klarere i hodet. De verste muskelsmertene forsvant etterhvert. Fantastisk følelse for meg

Utfordringen for meg er å finne riktig dose, men jeg har aldri angret på å prøve Thyroid.

Lykke til med valget