Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
20-04-10, 11:35 #8
Sv: Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Jeg er født med mangel på sultfølelse og lav kroppstemeratur. Men ikke før jeg fikk Hypo thyreose så hjalp det ikke lenger å spise mer for å ta av. Det var alltid løsningen før.
Jeg har virkelig forsøkt det meste for å ta av det jeg la på meg etter stoffskiftet smalt, men ingenting har vært effektivt. Nå der i mot, har jeg tatt av 15 kg ved å ikke spise. Det varer nok ikke stort lenger, for kroppen vil garatert sette seg imot å sulte over tid
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Reverse Triiodothyronine (rT3)
Av Thomas W H i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 43Siste melding: 08-07-12, 18:13 -
Thyroxine Plus Low-Dose, Slow-Release Triiodothyronine Replacement...
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 07-11-10, 11:14 -
Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 21-04-10, 21:04 -
Binyrer og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3)
Av Bittebitt i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 18-04-09, 16:51 -
Omvendt diabetes. Hypoglykemi
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 0Siste melding: 12-09-07, 13:55

Svar med sitat
Bokmerker