Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
19-04-10, 00:07 #6
Sv: Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Spennende lesning Anisa!

For min del har ikke lavkarbo dietter gjort noe som helst. Og det er ingen under drivelse. Jeg gikk på ekstrem lav-karbo i 9 mnd uten resultater. Men jeg vet at andre har hatt god nytte av det, så dette er ikke et angrep på fornuften i lav-karbo diettene.
For meg er det å "ikke spise" som har ført til vekttap. Men så har jeg heller aldri hatt normal sultfølelse og jeg mister ikke energi ved å ikke spise. Drastisk, men det virker så langt.. Og jeg har ikke tempratur over 36,3, så sant jeg ikke har feber. Det må vel da si at rT3 ikke blir respondert på hos meg sånn logisk sett?Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Reverse Triiodothyronine (rT3)
Av Thomas W H i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 43Siste melding: 08-07-12, 18:13 -
Thyroxine Plus Low-Dose, Slow-Release Triiodothyronine Replacement...
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 07-11-10, 11:14 -
Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 21-04-10, 21:04 -
Binyrer og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3)
Av Bittebitt i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 18-04-09, 16:51 -
Omvendt diabetes. Hypoglykemi
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 0Siste melding: 12-09-07, 13:55

Svar med sitat
Bokmerker