Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Hybrid View
-
05-05-10, 12:10 #1
Sv: Hormonel reaktion på (over)træning
Det er netop fuldstændig korrekt, Lisa
Jeg bliver sådan syg om hjertet, når jeg hører eller læser om alle "heltene" med hypothyreose, der driver den frem på viljestyrken indtil... det går galt. De kan også finde på at råde andre syge til at (hårdt) træne sig stærke og slanke... Denne mangel på respekt for denne sygdom synes at være fælles med lægernes, når det kommer til stykket (i denne sammenhæng). Helt utroligt vi gør det, når vi (på den anden side) ved, hvor svært det er at "få lægen til at forstå...", alt imens mange af os gør det samme: forstår ikke engang os selv og ej heller forstår de deres egen sygdom.... 
Nu er en en rask halvtimes tur i skogen eller en halvtime på ergometersykkel ikke det helt store, vel? Så du kommer dig nok, Lisa.
Hvorfor skulle DU (kærhjerte) have dårlig samvittighed og skamfølelse????
Psssst: oxygen.
(
)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
13-05-10, 13:37 #2
Sv: Hormonel reaktion på (over)træning
Ja - det er et godt spørsmål Anisa.
Det ligger nok i u(nder)bevisstheten og fasaden samtidig;
ikke så lett å få tak i / has på.
Jeg fant mye gjenklang i Driftsjefens tråd (utdrag):
I det siste avsnittet har Sonjas heldigvis flere Gamle travere
- så ser jeg deg der
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Hormonel reaktion på (over)træning
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 17-09-14, 19:14 -
Trætte binyrer og træning
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-01-11, 05:58 -
Træning for dem med hypothyreose og svage binyrer
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 17-01-11, 11:44

Svar med sitat

Bokmerker