Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
24-06-10, 16:12 #5
Sv: "Normalområdet" findes ikke
Havde jeg blot vidst dengang, hvad jeg ved i dag, ville jeg få min søns "Thyroid-Panel" målt i hvert fald hvert 3. år barndommen igennem, første gang omkring 8-års alderen. Flere steder kan man læse om fortvivlede forældre der oplever deres 9-10-årige og deres teenagebørn med problemer, der ligner stofskifteproblemer på en prik, hvor lægerne hellere venter og venter på at TSH er skudt i vejret, mens ungerne mister grebet om deres tilværelse og skolegang mere og mere. Så 8 år er i hvert fald ikke for tidligt, men heller ikke for sent, det forestående indtræden i puberteten taget i betragtning.
Hvad med at give pokker i henvisning fra lægen (kæmpe, kæmpe, kæmpe, krybe-i-støvet, forklare-forklare, appellere, tigge og bede osv.) og i stedet købe en Test-kit fra ZRT Laboratories via Amazon.com og teste thyroidfunktionen på denne måde? ZRT Labs er en de mest pålidelige "analyse-fabrikker" og deres rapporter er lige så udførlige og fagligt uangribelige, som Genova Diagnostic's (Scandlab).
Det ville jeg gøre, hvis jeg var mor til et mindreårigt barn i dag.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Vi skal beskytte vore børn!
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 24-06-10, 19:03 -
Fluor og børn
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 2Siste melding: 02-08-09, 22:01 -
Skal det ta så lang tid?
Av Lillejenta i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-11-08, 16:40 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04

Svar med sitat
Bokmerker