Viser søkeresultater 1 til 10 av 51

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....

Sitat Opprinnelig skrevet av annis Vis post
    Og etter alt dette tjafs i telefonen tror du det vanket noen unnskyldning eller lovnad om penger tilbake. nei du!!! Så der måtte vi legge til side en husholdningsregning til grådige tannleger som ikke hjalp meg et dugg, men fikk meg til å føle meg som et utskudd med 2 assistenter og 2 tannleger som argumenterte imot meg i flokk fordi jeg ikke gikk etter deres forgiftningsprotokoll!
    Hvis det var meg som ble behandlet på den måten, ville jeg ha klaget og gitt klar beskjed om at jeg ikke fikk den tjenesten som var bestilt, og at jeg derfor ikke vil betale for timen. Og hvis ikke det ville få dem til å frafalle kravet, ville jeg ha klaget dem inn videre, om det da er under fylkeslegen eller om det finnes en fylkestannlege eller annen instans å klage dem inn for. Slikt bør man ikke akseptere.

Det her minner meg i grunnen om leger som ikke vil høre noe om at pasienten forlanger naturlig thyroid, når Levaxin ikke fungerer...
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordlending på Sørlandet
    Alder
    52
    Meldinger
    119

Standard Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....

[QUOTE=sonja;103599]Hvis det var meg som ble behandlet på den måten, ville jeg ha klaget og gitt klar beskjed om at jeg ikke fikk den tjenesten som var bestilt, og at jeg derfor ikke vil betale for timen. Og hvis ikke det ville få dem til å frafalle kravet, ville jeg ha klaget dem inn videre, om det da er under fylkeslegen eller om det finnes en fylkestannlege eller annen instans å klage dem inn for. Slikt bør man ikke akseptere.

Jeg betalte rett etter timen. Kan kanskje klage dem inn likevel? Det er to tyske unge menn som har startet klinikk i kristiansand for bare noen få år siden. Vet ikke om de har dårlig råd ettersom dde ikke kunne være så proffesjonelle at de lot meg slippe å betale. De er sikkert flinke til å bore og fikse men de er jo ikke til å stole på.

Lignende tråder

1. Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluor
    Svar: 50
    Siste melding: 22-01-15, 16:08
  2. Andet symptom: lårmuskel.
    Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 13-04-11, 11:37
  3. Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
    Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 1
    Siste melding: 09-11-10, 12:21
  4. Klimaet i et helt andet lys?
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 1
    Siste melding: 21-12-09, 11:53
  5. Fluor
    Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluor
    Svar: 29
    Siste melding: 21-03-09, 01:15

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg