Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Hybrid View
-
02-12-10, 03:46 #1
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Hvis det var meg som ble behandlet på den måten, ville jeg ha klaget og gitt klar beskjed om at jeg ikke fikk den tjenesten som var bestilt, og at jeg derfor ikke vil betale for timen. Og hvis ikke det ville få dem til å frafalle kravet, ville jeg ha klaget dem inn videre, om det da er under fylkeslegen eller om det finnes en fylkestannlege eller annen instans å klage dem inn for. Slikt bør man ikke akseptere.
Det her minner meg i grunnen om leger som ikke vil høre noe om at pasienten forlanger naturlig thyroid, når Levaxin ikke fungerer...Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
03-12-10, 17:04 #2
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
[QUOTE=sonja;103599]Hvis det var meg som ble behandlet på den måten, ville jeg ha klaget og gitt klar beskjed om at jeg ikke fikk den tjenesten som var bestilt, og at jeg derfor ikke vil betale for timen. Og hvis ikke det ville få dem til å frafalle kravet, ville jeg ha klaget dem inn videre, om det da er under fylkeslegen eller om det finnes en fylkestannlege eller annen instans å klage dem inn for. Slikt bør man ikke akseptere.
Jeg betalte rett etter timen. Kan kanskje klage dem inn likevel? Det er to tyske unge menn som har startet klinikk i kristiansand for bare noen få år siden. Vet ikke om de har dårlig råd ettersom dde ikke kunne være så proffesjonelle at de lot meg slippe å betale. De er sikkert flinke til å bore og fikse men de er jo ikke til å stole på.
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker