Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-09-10, 21:44 #21
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Hej Rufus

Jeg kan anbefale to modeller, der kan betales af mennesker med almindelig indtægt: denne og denne. Den første med 2 filter-cartridges og den anden med 4. Foruden rense vandet for fluor, renser det også vandet for alt andet uønsket, dog uden totalt at afmineralisere vandet. Kapacitet er 50 eller 100 liter pr døgn, hvilket er rigeligt til både drikkevand og madlavning. Således renset vand giver uventet velsmagende the, kaffe, suppe, grøntsager osv. Priser ligger mellem ca. 1200 og 1700 NOK. Filtre holder i mindst 1 år og prisen for udskiftning er ca. 490 NOK for 2. Det eneste man skal gøre er, at efterfylde med koldt vand fra hanen, så renseren er altid fyldt med vand. Filtre må ikke stå uden vand. Ved ferie eller andet længere fravær - skal renseren tømmes for det "gamle" vand og fyldes op med rent. Efter få timer er der rent vand igen til forbrug.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker