Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-09-10, 11:26 #15
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Hei

Kommer rett fra tannlegen. Det var dette med fluor, da. Jeg har ikke brukt tannkrem med fluor de siste månedene. Nevnte dette for tannlegen. Han var enig i at fluor var skadelig for stoffskiftet, men mente at det var forskjell på fluor brukt "utenfra" og hva vi inntar gjennom mat og vann. Han mente at å drikke Oslo-vannet var verst med sin høye konsentrasjon av fluor (husker ikke tallet). Tingen med meg er at jeg har tynn emalje på tennene (skyldes trolig at jeg drakk store mengde appelsinjuice over flere år). Vil beskytte emaljen så godt det lar seg gjøre. Han mente at jeg burde bruke fluor til det (altså på selve tennene), og om jeg skyllet munnen grundig etterpå var det ikke så skadelig. Litt dillemma dette. Noen som vet litt mer?
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker