Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
09-09-11, 15:23 #9
Sv: Psyko/Somatikk og lavt stoffskifte
Vivian Hvenegaard's samlet korrespondance med Det Etiske Råd kan downloades på: http://www.me-cfs.info/Etisk%20R%C3%A5d.pdf. Læs mere på Me-cfs.info
Medmindre Det Etiske Råd's Sekretariat er befolket med lutter funktionelle analfabeter, må der være anden grund til at afvise Vivian Hvenegaards henvendelse, fordi uanset hvor mange gange jeg har gennemlæst Vivian Hvenegaards første brev til Det Etiske Råd - kunne jeg ikke finde passager der angiveligt skulle gøre denne henvendelse til en enkeltsag. Vivian Hvenegaard skriver på vegne af flere patientgrupper, der netop er ved at blive bortrangeret af Danmarks ny, pseudo-medicinsk overklasse: Liaison-psykiatere.
Opprinnelig skrevet av Det Etiske Råd
Jamen, hvad er TERM-modellen andet end netop et diagnose-management, hvis formål er netop at erstatte medicinske diagnoser med psykiatriske?
Opprinnelig skrevet av Det Etiske Råd
Hvis det ikke er en sag for Det Etiske Råd, da burde dette overflødige råd opløses. Hvem har brug for et etisk råd, der gradbøjer etik?
Det bliver spændende at se, om Bente Stenfalk og Underskriftsindsamlingen lykkes bedre 6 år efter at de kronisk syge fra CFS-miljøet har lidt et nederlag.
Jeg har det lidt som du, Nielsigne. Hvad angår TERM-modellen tror jeg ikke på noget (godt) før jeg ser det.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Psyko/Somatikk og lavt stoffskifte
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 16Siste melding: 10-09-11, 07:59 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Psyko/Somatikk og lavt stoffskifte
Av Anisa i forumet FeildiagnoserSvar: 8Siste melding: 02-08-09, 15:32 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker