Jeg liker også klypetesten. Det er stor forskjell på å klype på min overarm og min manns. Hans hud kan lett klypes sammen, men hos meg får man ikke tak. Det er interessant hvis man kan diagnostisere så enkelt. Jeg nevnte såvidt testen for Dag S på min konsultasjon. Det virket ikke som han pleide å benytte seg av denne testen, så jeg fikk ikke noe klart svar på det der. Jeg skal dit til mandagen og er spent på hva som videre skjer. Min TSH var for 6 uker siden på 3,1 (ref 0,5-3,6), fT4 på 13 (ref 9-19), fT3 på 4,7 (ref 2,6-5,7), så jeg er fortsatt innenfor referanseområdene uten medisinering, bortsett fra for anti TPO da. Denne var nå på 607. Måling i vinter var på over 1300, så den er faktisk redusert en god del. Av og til lurer jeg på om jeg er frisk og at jeg bare innbilder meg at jeg er syk og ikke orker. Kanskje er det mulig å ta seg sammen, eller er det noe som må fikses for at jeg skal klare det? Jobber fortsatt fullt, og følger opp familien, men klapper av og til litt sammen på sofaen, eller sitter og stirrer inn i dataskjermen på jobben og liksom ikke orker å skrive noe, ikke orker å ta en telefon jeg burde ta etc. Hukommelsen er heller ikke som den skal. Det glipper stadig. Gikk også opp 8 kg på noen få måneder. Det er i allefall ikke normalt...... Sukk, ja.......