Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
12-10-11, 16:53 #12
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Trine,
Takk for info, men du må alltid ha med referanseområder på blod/urin/spyttprøver, ellers skjønner man jo ingenting! Så jeg avventer å kommentere til du kommer med de.
Ang multivitamin så liker jeg ikke å ta det, da man ikke kan "strømlinjeforme" inntaket sitt av mineraler og vitaminer på den måten. Man får "alt" på en gang. Dessuten er multivitamin komprimerte vitaminer og mineraler og man får aldri like god effekt av å ta en slik en daglig, som å ta alt separat. Jeg tar 25 piller med vitaminer og mineraler separat daglig, og har god virkning av de.
Selvfølgelig vil Dag ta mageproblematikk osv. først, da dette kan gi deg hormonubalanse(r). Fettanalyse er også viktig, da man lett får hormoner i ubalanse av det.
Vitamin og mineraltilskudd kjøpt i Norge er forøvrig nesten ubrukelige da man har elendige lave "Daglig Anbefalte Doser" i Norge. Kjøp heller fra USA. Jeg anbefaler iHerb.com. Ta gjerne 1 B-Complex "100" daglig, du tisser ut det som blir overflødig. Jeg tar 2 x daglig. Her er link til en fin en, som også er svært billig: http://www.iherb.com/Now-Foods-B-100...sules/395?at=0 - Varer i nesten 1 år, og koster ca 130 kroner!
Jeg syntes du skal la Dr. Dag Heggeli gjøre som han vil, og så får du se hvordan det går. Husk: Ingen blir friske over natten. Det tar noen år! Jeg regner med minst 4 år før jeg blir helt bra! Jeg har slått hodet mitt som 13 åring, og slitt siden. Fyller 33 nå. Har bare blitt verre med årene. Det er ikke lett å leve med, diagnosere elle rbehandle hormonproblemer. Men det er mulig å forbedre situasjonen hvis man velger riktig lege (du har en svært dyktig en!), og innser at man er syk, og lever etter formen man har og ikke presser seg for mye! Så blir nok ting bedre sakte men sikkert!
God bedring, Trine!
Thomas
Lignende tråder
-
Har lyst til å slå opp med fastlegen - men hvordan finne en grei, ny?
Av smgj i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 22-11-10, 19:09 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
hvordan finne ut om trette binyrer?
Av isa1 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 28-06-08, 16:17 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker