Jeg er i øyeblikket ganske frustrert etter å ha fått svar på blodprøvene i dag. De viser at alle svar er fine, med unntak av litt lavt nivå på jern. Kalsium, som viste lavt nivå sist, skal visstnok også være helt fint. Denne gangen hadde de testet på noe de kalte ionisert kalsium som skal være litt mer eksakt.

For meg sier ikke dette så mye, men konkluderer med at jeg har knutestruma, fine blodprøver og skal pr definisjon være frisk, men jeg føler meg ikke frisk.
Følte et øyeblikk at hele verden raste rundt meg. Jeg sitter bare hjemme, har ikke ork til å gjøre noe som helst utover jobb. Ikke kan jeg kose meg med som mye som et glass vin, uten at jeg blir liggende i 2 dager etterpå. Har kramper, ufrivillige muskelrykninger, problemer med fordøyelsen, kraftige menstruasjonsblødninger, skrukkete fingertupper, tør og kløende hud, stikninger i hodet og bak øynene, svimmel, nakkeproblemer, prikkinger i fingrene og hakepartiet, håravfall, hjertebank, fryser hele tiden, dårlig søvnkvalitet og sikkert noen flere ting jeg glemmer i farten. Ja, øresus, ikke glem den, den er der konstant... Er dette definisjonen på en som er helt frisk?

Skal jeg virkelig slå meg til ro med å ta jerntabletter og c-vitiminer i en mnd, for så å komme tilbake og ta nye blodprøver? Kan alternativ behandling som feks akupunktur hjelpe? Føler jeg stanger hodet litt i veggen akkurat nå, men det regner jeg med det er mange her inne som har gjort i mye større grad enn meg. Beklager hvis dette høres litt storforlangende ut, at jeg skal ha det lettere enn mange andre, men følte en stund jeg hadde stø kurs mot et svar her.