Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Lavt stoffskifte i 11 år
Threaded View
-
09-10-11, 07:47 #26
Sv: Lavt stoffskifte i 11 år
Det skal bli spennende å høre hva Hertoghe vil gjøre for å få deg friskere, Hassan. Jeg opplever at å lese her på forumet er en skole, en stoffskifteskole. Mye av det som skrives her er livsvikitg informasjon. I alle årene fra jeg fikk en diagnose til jeg startet å lese her, fikk jeg bare denne informasjonen av de tre forskjellige legene som behandlet meg "prøvene er fine" "du må øke dosen" " du må senke dosen". Null forklaring på hva det lave stoffskiftet gjør med oss, eller noe som helst annet av informasjon. Etterpå har jeg også lurt på hvor mye de egentlig kunne om stoffskiftet. Hegge har jo påpekt at på den tiden var stoffskiftedelen svært mangelfull i utdannelsen av legene.
Jeg er svært glad for at du har kommet så langt som du har nå, Hassan. Jeg antar at din familie, i likhet med min, har båret tunge byrder da du var på det sykeste
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker