Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
08-10-11, 15:52 #3
Sv: Fersking
Takk for det

For øyeblikket er jeg veldig usikker på hva som vil skje videre. Det eneste jeg vet er at ferden ikke kan fortsette slik det har vært til nå, for som du sier så "baller det på seg".
Det startet i det små for noen år siden. Tolket det som stress, noe jeg har gjort helt frem til nylig. Etterhvert var det så mange ting at jeg følte det var viktig å få tatt tak i noen av plagene. Sjekket ut allergi ol. Uten at det førte noen vei. Så langt har det kostet meg omtrent alt av sosialt liv og et samboerskap.
Tror faktisk det var en tråd i dette forumet som satte igang snøballen for min del. Googlet "skrukkete fingertupper" og havnet på sider som omhandlet stoffskiftet.
Ellers kan jeg fortelle om meg selv at jeg er 40 år, har 2 skjønne gutter som nå er så godt som voksne
Jeg er ikke så flink til å fortelle om meg selv, så fyr løs om dere lurer på noe. Kan forresten legge til at vi har struma i familien i flere ledd bakover.
Lignende tråder
-
Akkurat fått Hypothyreose
Av Bittan i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 12-04-11, 13:38 -
Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Akkurat som om jeg går i koma...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 07-10-07, 21:50 -
Alt er så slitsomt akkurat nå...
Av Tiril30 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 07-09-06, 19:19


Svar med sitat

Bokmerker