Takk for det

For øyeblikket er jeg veldig usikker på hva som vil skje videre. Det eneste jeg vet er at ferden ikke kan fortsette slik det har vært til nå, for som du sier så "baller det på seg".
Det startet i det små for noen år siden. Tolket det som stress, noe jeg har gjort helt frem til nylig. Etterhvert var det så mange ting at jeg følte det var viktig å få tatt tak i noen av plagene. Sjekket ut allergi ol. Uten at det førte noen vei. Så langt har det kostet meg omtrent alt av sosialt liv og et samboerskap.

Tror faktisk det var en tråd i dette forumet som satte igang snøballen for min del. Googlet "skrukkete fingertupper" og havnet på sider som omhandlet stoffskiftet.

Ellers kan jeg fortelle om meg selv at jeg er 40 år, har 2 skjønne gutter som nå er så godt som voksne

Jeg er ikke så flink til å fortelle om meg selv, så fyr løs om dere lurer på noe. Kan forresten legge til at vi har struma i familien i flere ledd bakover.