Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
07-10-11, 20:03 #5
Sv: Idiotforklaringer på lavkarbo
Nogengange kan et fjer blive til fem høns... ikke også BenteR?
Jeg tror personligt ikke et sekund på, at nogen ville fastholde lavkarbo, hvis vedkommende havde det bedre på alm.karbo. Problemet med underskud af T3 er, at det bliver man syg af. Symptomer på T3-mangel er så udtalte og så plagsomme, at der ville ikke være noget at diskutere... lavkarbo eller ej. Enhver i den situation ville cutte lavkarbo, hvis man fik bedre af det. Desuden er mange med T-hormonproblemer "autoimmune" og det betyder direkte, at lavkarbo lægger en dæmper på kroppens uønsket autoimmunitet og dette i sig selv er så mærkbart, til den gode side, at det vælger man ikke fra igen (hvis man har eksperimenteret med det før). Det har jeg hørt fra så mange, at det kan ikke være helt forkert.
Helgemann har sendt os flere gode links til omtaler af emnet.
Tak Helgemann
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Idiotforklaringer om lavt stoffskifte
Av Hansen i forumet Hos legenSvar: 78Siste melding: 11-03-16, 10:25 -
50 år på lavkarbo
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 19-12-11, 15:47 -
Lavkarbo og urinsyregikt
Av helgemann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 23Siste melding: 14-09-10, 07:47 -
Lavkarbo oppskriftsbøker
Av Carro i forumet Bøker om kostholdSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 07:48 -
Lavkarbo - Er det dyrt?
Av Moxa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 27Siste melding: 19-01-10, 07:50

Svar med sitat

Bokmerker