Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
30-09-11, 10:46 #1
Sv: få kke sove... lettere deprimimert med ett dryss av håp
Det var opmuntrende ord til mange her, Elbeth

Tatanja, mange - eller måske snarere de fleste - her på forummet har oplevet at miste vigtige år på grund af problemer med stofskifte, medicin og ikke mindst læger, der for nogles vedkommende har det med at bilde folk ind, at alt er ok, når blodprøverne er det. Tilføjelse: Nogle endda, selvom blodprøverne skriger til himlen - eller er mangelfulde.
Stå på!! Eller som man siger i Vestjylland her i DK: Bliw we'.
Jeg synes, man med fordel kan holde sig fra at læse på netdoktor, facebook og hvad det hedder alt sammen - alle de fora, hvor folk bare fyrer deres frustrationer af, og hvor der så ikke sker videre med dem. Det er også fora, hvor der ikke sorteres i de informationer, der gives videre som fakta, og hvor resultatet er endeløse strømme af vrøvl /tull. Hvis man skal læse vrøvl og samtidig blive klogere - og ind imellem more sig også - anbefaler jeg gerne tråden Idiotforklaringer: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7936
Lignende tråder
-
Hvorfor har vi lettere for å få candida?
Av Ada i forumet CandidaSvar: 4Siste melding: 16-05-12, 11:40 -
Gråter man lettere??
Av Qa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 08-05-10, 00:30 -
Jeg får ikke sove!
Av cathrin i forumet SøvnSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 21:38 -
lettere animert
Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 23-11-06, 21:43 -
Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-08-06, 21:31

Svar med sitat
Bokmerker