Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: mer slapp av erfa?
Hybrid View
-
23-09-11, 19:40 #1
Sv: mer slapp av erfa?
tusen takk for svar dere, spes anisa
du har alltid så mye kunnskap å bidra med 
Sønnen min har fått henvisning i posten dag, med time innen slutten av des
han har jo energi, så det er bra ,men han har symtomer som : laaaaaaaaaaangsom vekst, han er den minste 7 åringen jeg vet om(fysisk), t.o.m lillesøsteren hans har tatt han igjen i vekst, han fryser nesten bestandig, hoven under øyne, konsentrasjons vansker og mangel på matlyst.
Jeg tok 50 mcg levaxin i tillegg til 187,5 erfa i går kveld, og i dag har formen vært fin
(jeg leste at noen fungerer bedre på litt ekstra t4 ved siden av)
Jeg vet jo at dette tar tid..... og jeg skal gi det litt tid...jeg er også litt bekymret for jeg synes dosene begynner å bli vel høye nå.., men jeg er ei heller ei lita jente, jeg har jo en del kilo og fordele alt på
For hvis jeg hadde vært overdosert så regner jeg med at jeg hadde merket dette?!! og jeg har så å si ingen overdoserings symtomer. eneste er at jeg har høyere puls når jeg blir sliten. men det er jo ganske naturlig (ikke vant med å ha "vanlig" puls heller, både pust og alt har gått tregere enn normalt siden ung skolen)
Jeg er liksom avhengig av å fungere normalt (ja.. det er vi vel alle
) ettersom skolen hus og unger er krevende, særlig skolen, (tar tre år på ett år,)
Jeg får bare prøve denne komboen i en periode å se om det blir bra.
Jeg føler meg i allefall bedre på erfa enn levaxin alene
• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
Lignende tråder
-
Føler meg veldig slapp tross normale prøver
Av Glenn i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 18-06-11, 05:19 -
Slapp etter ferie
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 14-07-09, 23:55 -
Slapp av påkjenninger
Av Bille i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 22-01-08, 16:30 -
Tid på døgnet, slapp?
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 16-10-07, 23:23 -
Gode råd til en slapp nykomling???
Av Grete :-) i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 22-03-07, 10:47

Svar med sitat
Bokmerker