Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
22-09-11, 14:31 #3
Sv: Andre som har trøbbel med medisineringen?
Tusen takk for informativt svar Anisa!
Har sittet og lest på linkene du la ut, og ble rett og slett forbløffet over at hvordan mitt blodsukker oppfører seg er prikk likt mange, mange andre. Har mer eller mindre fått forståelsen av at dette ikke var noe legene kjente til/hadde sett før.
Er nok litt for naiv; jeg trodde insulin var noe kroppen skjønte den trengte, og jeg tenkte faktisk ikke over at det er et kunstig stoff skapt for å tjene penger
Leverte en skikkelig oversikt til legen i dag der jeg ikke bare hadde skrevet ned de fem faste målingene jeg tar av blodsukkeret, men også når og hvor mye insulin jeg tar og hvordan jeg har måtte redusere karboinntaket mitt til max 20 karbohydrater i døgnet for at ikke blodsukkeret mitt skal hoppe for mye. Kroppen min trivest IKKE med så lite karbohydrater.
Hun pratet med "min" lege ved sykehuset og de diskuterer om jeg har dannet antistoffer mot akkurat disse to insulinene jeg har brukt, eller mot insulinen generelt.
Får dekket to andre insulin-sorter, Lantos og Humilog, som jeg nå skal prøve frem til jeg skal på sykehuset 24.oktober til halvtårskontroll med diabetesen min.
Det er samme lege ved sykehuset som også tar seg av stoffskiftet og hun har så langt blankt avvist mitt ønske om Erfa, men om det viser seg at jeg ikke kan nyttiggjøre meg disse kunstige medisinene, kan jeg jo håpe hun ombestemmer seg.....
Lignende tråder
-
Etter medisineringen er formkurven stigende. Har lært mye om hypothyreose...
Av Joni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 24-11-09, 19:47 -
Vært hypo i 5 - 6 år. Medisineringen har gått opp og ned
Av Tussa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 21-09-08, 21:38 -
Andre hormoner!
Av Maia i forumet Andre hormonerSvar: 1Siste melding: 12-02-07, 20:41 -
Andre forums
Av nora i forumet Nyttige linkerSvar: 2Siste melding: 02-09-05, 14:51 -
Andre forums
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 2Siste melding: 02-09-05, 14:51

Svar med sitat
Bokmerker