Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
13-09-11, 22:23 #11
Sv: Bevilling på Armour Thyroid i Danmark
Hej
* Nielsine
Tak for svar. Er super glad for dine tilbagemeldinger -de betyder meget
Jeg tror det er fordi, jeg så super gerne vil have en mærkbar effekt, at jeg tænker på at øge dosis nu.
Og jeg har INGEN bivirkninger. Men som du skriver, er det nok langt det klogestes at vente med at øge.
Tror du en uge mere eller? Så jeg har været på 1,5 grain i 3 uger inden jeg øger?
Er det bare mig, eller er 1-grain ekstrem svære at dele? Får aldrig to lige store halve
Ang pregnenolone tager jeg 10 mg og føler det hjælper lidt. Men hvordan tager I der bruger pregnenolone, jeres dosis? Inden mad, og hvor længe inden? Morgen-dosis, dosis fordelt over dagen? Hvor stor dosis?
Jeg har i går bestilt IsoCort. Er der andre der har erfaring med disse? -Hører gerne fra jer.
Hører også gerne fra flere af jer skønne mennesker angående øgning af Armour-dosis
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker