Viser søkeresultater 1 til 10 av 10

Threaded View

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    73
    Meldinger
    1,111

Standard Sv: Uvitenhet og uforstand spesielt om hypotyreose type 2

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Og hvordan det gikk - det står det mer om her:

Hvorfor iallverden gjorde avisa det?? og opplyste de sine lesere at halvparten av symptomene var redigert vekk
    Hei Kevlin

Jeg fikk aldri noe svar på dette fra Nordlys avis selv etter å ha "klaget" i denne e-posten:

Sitat Opprinnelig skrevet av Elbeth i en e-post til avisa 15.08.11
    "Hei i Leser Nordlys

Jeg sender dette NYE innlegget og har jeg funnet en passende overskrift. Håper dere får plass å sette inn dette innlegget også. Jeg fikk nemlig
    telefon fra flere som kjente seg igjen på de symptomene som var kommet med 11.08."
    (Vedlegget jeg sendte (DANMARK GJØR OPPRØR) er ikke blitt offentliggjort )

DANMARK GJØR OPPRØR

Vi må gjør det samme! Vi må selv kunne velge Armour, Thyroid, Nature -Throid og Westhroid som nå kun er å få på registreringsfritak.

Jeg hadde et innlegg om å sende leger og spesialistene - endokrinologer tilbake på skolebenken. Det snek seg inn en feilopplysning, for syntetiske medisiner kom allerede på
    1950-tallet, mens på 1970-tallet tok de syntetiske medisiner hele markedet i den vestlige verden. I dag er det syntetiske medisiner Levaxin (T4) legene skriver ut, og med disse
    opplever pasientene å ikke bli friskere. De har fortsatt hypotyroide symptomer og tilleggsplager, et tegn på underbehandlet hypotyreose.

Jeg hadde ramset opp en god del av disse symptom og plager, men halvparten var blitt kuttet ut i da avisa gikk i trykken 11. august.
    Hele mitt poeng med å gjøre folk oppmerksomme på at det finnes Naturlig Thyroid som faktisk hjelper de stoffskiftesyke fra plager som oppstår på kun T4 medisiner, var å få alle symptom med i innlegget.

Fysiske tegn på hypotyreose - til tross for medisinering på kun T4 er:

Pløsete ansikt og lepper, tørr hud, unormalt langsomme bevegelser og tale, hes stemme, intoleranse for kulde (hendene og føttene er kalde), allergier, lupus, revmatoid artritt,
    diabetes, hypoglykemi, dårlig appetitt, dårlig immunforsvar (økt forekomst av infeksjoner i alle deler av kroppen), irritabel tarmsyndrom, nedsatt fordøyelse (fører til forstoppelse),
    vanskeligheter med å svelge, hoven forstørret tunge, hjerteproblem, åreforkalkning, uregelmessig hjerterytme, unormalt blodtrykk (for høyt eller for lavt), svakhet i hjertemuskelen, hjertesvikt, akne, alopecia (hårtap), byller, eksem, elveblest, psoriasis, høyt kolesterol, dårlig sirkulasjon, hjertebank, kreft (alle typer), kognisjon, angst, depresjon, hukommelsestap, manisk depresjon, psykose, schizofreni, vektøkning eller vekttap, muskelforstyrrelser (mangel på samordning, karpaltunnelsyndrom, fibromyalgi, svakhet), nedsatt evne til å reparere skadet vev, sprø negler, sprø eller slitt hår, skallethet, benskjørhet (osteoporose), misdannede bein (skoliose), tynning/ tap av øyenbryn (spesielt ytre tredjedel), nevrologiske funksjoner (døvhet, tinnitus og vertigo, hodepine og migrene, multippel sklerose, nummenhet i nerver), fødselsskader, cyster i bryst og eggstokker, endometriose, ufruktbarhet, menstruasjonsforstyrrelser (unormalt mye blødning og PMS), nedsatt kjønnsdrift (lav libido), respirasjonstilstander (astma, emfysem, lungebetennelse, kronisk bihulebetennelse), smerter i ledd og muskler, leddgikt, svettereduksjon, søvnighet og søvnapné, kroniske infeksjoner i gommer og tannkjøtt, kjeveleddsdysfunksjon (gnissing av tennene som fører til kronisk betennelse og smerter i kjeveledd), trøtthet, slapphet, urinveisinfeksjoner, nyresvikt…

Dette kan man lese mye om i boka ”Stop The Thyroid Madness” en samling pasienthistorier skrevet ned av Janie A. Bowthorpe. Her ville man ut ifra opplevelsene til pasientene finne
    igjen alle disse fysiske tegn på at hypotyreose når pasientene behandles men kun T4.
    Sist endret av Elbeth; 13-09-11 kl 11:40

Lignende tråder

1. Hypotyreose type 2
    Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 9
    Siste melding: 23-11-13, 11:14
  2. Hypotyreose Type 2
    Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 8
    Siste melding: 31-03-10, 13:06
  3. Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
    Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 2
    Siste melding: 07-03-09, 09:16
  4. Bilder: FØR og ETTER Levaxinbehandling (Hypotyreose Type 2)
    Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 2
    Siste melding: 29-09-08, 13:44

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn