Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
10-09-11, 20:06 #8
Sv: Hypotyreose og vanvittig svingende form??
Hei igjen!
Dagene går og formen hopper opp og ned som en jo-jo, en uke kan være veldig bra mens den neste er fryktelig dårlig og man blir sengeliggende. Blodprøvene er alltid "fine" og jeg skjønner fint lite!
Har siden sist begynt på Thyroid fra Erfa og lest meg igjennom "Stop the thyroid madness" som var en meget lærerik bok men likevel ikke gjorde meg mye klokere på min egen tilstand. Ligger nå i sengen og ørene piper som bare det mens jeg søker og søker for å se om jeg kan finne ut av noe mer. Mitt hovedproblem er virkelig disse nedturene jeg stadig har, og jeg skjønner ikke hvorfor.
Jeg hadde ikke antistoffer i blodet men kan jeg likevel ha Hashimotos kanskje, og at det er destruksjonen av denne som gjør at jeg går fra å være meget oppegående og i god form til å ramle helt igjennom og bli sengeliggende med all verdens symptomer, dog stort sett verst i hodet med tåkehode osv osv! Hvor lenge skal det være slik da i tilfelle!? Kan man ikke gjøre noe annet for å bli kvitt disse fryktelige svingningene?
Eller er det kanskje en helt annen årsak til mine problemer? Burde jeg få utredet binyrene mine med en spyttest? Men da burde jeg vel ikke hatt så gode perioder heller, sist helg var jeg jo nesten helt fin, skjønner ikke at det er mulig jeg!? Og ja, er fryktelig frustrert, går ikke an å planlegge mer enn noen timer, maks en dag i forveien..!
Noen andre som har det slik, eller har noen idé om hvorfor jeg går rundt slik? Det finnes mellomfaser også hvor jeg er grei nok, men ellers så svinger det frem og tilbake uke for uke:/
Setter veldig stor pris på alle svar, tanker og tips!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Påvist hypotyreose etter å ha følt meg "rar" og i dårlig form i lang tid
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 27-10-08, 22:15 -
vanvittig angst...
Av mammantileir i forumet AngstSvar: 4Siste melding: 06-09-08, 18:40 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Svingende stoffskifte?
Av Bille i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 14:48 -
Svingende TSH - nye prøveresultater - HJÆLP
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 16-02-07, 15:36

Svar med sitat

Bokmerker